• Silnik bezszczotkowy Hobbywing XeRun 3652 SD 4300 kV G2 + 21T/48

Symbol: 025578
309.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 8
Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0
Pocztex Kurier 48 (odbiór w punkcie) 8
InPost Paczkomaty 24/7 10
Kurier DPD 12.99
Pocztex Kurier 48 (za pobraniem) 13.5
Kurier DPD (za pobraniem) 16.99
Dostępność Dostępny
EAN 6938994409964

Silnik bezszczotkowy Hobbywing XeRun 3652 SD 4300 kV G2 + 21T/48

Rozwijaj jeszcze większe prędkości i pobij kolejne rekordy! Ten zaawansowany silnik marki Hobbywing obsługuje tryb Full-sensored oraz technologię Turbo Timing, a dzięki możliwości regulacji mechanicznego rozrządu od 20° do 40° z łatwością dostosujesz go do swoich potrzeb. Wydajny i wytrzymały - zaskoczy cię niezawodnym działaniem. Urządzenie jest kompatybilne z regulatorem Hobbywing XeRun XR8 SCT.

 

Tryb Full-sensored

Poznaj pierwszy 4-biegunowy silnik wyposażony w specjalny chip, który wspiera układ ESC w jego identyfikacji. Połącz XeRun 3652 SD G2 z regulatorem z serii XeRun XR8 - w ten sposób powstanie system zasilania, który może nieprzerwanie pracować w trybie Full-sensored, zapewniając Ci większą wydajność i płynniejszą kontrolę. Uwaga: możesz łączyć silnik z innymi ESC, nieprzerwana praca w trybie Full-sensored nie będzie jednak wówczas możliwa.

 

Turbo Timing - osiągaj lepsze rezultaty

Urządzenie obsługuje również technologię Turbo Timing. Jest ona szeroko wykorzystywana (w wypadku silników 2-biegunowych) w wyścigach on-road pojazdów w skali 1:10. Za jej pomocą wykorzystasz maksymalną moc napędu i osiągniesz zawrotne prędkości! Uwaga: technologia Turbo Timing jest dostępna jedynie po połączeniu silnika z regulatorem z serii XeRun XR8.

image

 

Dwukierunkowa regulacja mechanicznego rozrządu (CW/CCW)

Możesz dostosować mechaniczny rozrząd silnika w zakresie 20-40° (domyślnie ustawiona wartość to 30°). Dwukierunkowa regulacja (CW/CCW) umożliwia spełnienie zróżnicowanych wymagań związanych z mocą, a co za tym idzie nadaje się do wielu zastosowań.

 

Stabilne działanie czujnika

Silnik został wyposażony w opatentowany system czujników Halla, który zapewnia ich niemal bezbłędne, stabilne działanie. Oddzielny koder o wysokiej precyzji zawsze generuje czysty sygnał, wskazując położenie wirnika. Chroni też sensor przed różnego rodzaju zakłóceniami.

 

Bez obaw wjeżdżaj na zakręty

Hobbywing udało się opatentować 4-biegunowy, 8-magnetyczny wirnik, który minimalizuje efekt zakleszczenia i pulsacji momentu obrotowego. To pozwala znacznie zwiększyć komfort jazdy. Sprawia też, że pokonywanie zakrętów staje się jeszcze płynniejsze i przyjemniejsze.

 

Solidna konstrukcja

Tym, co wyróżnia silnik, jest jego wyjątkowa wytrzymałość. Umożliwiło to zastosowanie podwójnie izolowanego uzwojenia (200°C, klasa R), japońskich łożysk NMB, niesamowicie cienkich blaszek ze stali krzemowej oraz spoiwa o wysokiej intensywności (300°C). Urządzenie zostało też wyposażone w pozłacane końcówki lutownicze w kształcie litery U, a także silikonową uszczelkę, która zabezpiecza port czujnika. Wszystko to gwarantuje niezrównaną wydajność silnika oraz jego trwałość. Co jeszcze odpowiada za niezawodną pracę produktu? Turbinowy design wirnika pozwala przyspieszyć wewnętrzną cyrkulację powietrza, tym samym redukując ciepło i utrzymując temperaturę silnika na odpowiednio niskim poziomie. Nie musisz więc obawiać się jego przegrzania.

 

Specyfikacja

 

Model XERUN-3652SD-4300KV-G2
KV 4300
LiPo 2
Wymiary silnika Φ=36 / L=52,5
Waga 187 g
Zastosowanie 1:10 Scale Heavy-duty SCT/Monster Truck/Truck

 

 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie