• Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 3.5T 9450KV

Symbol: 014818
149.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 8
Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0
Pocztex Kurier 48 (odbiór w punkcie) 8
Pocztex Kurier 48 9.9
Paczkomaty InPost 10
Kurier DPD 12.99
Pocztex Kurier 48 (za pobraniem) 13.5
Kurier DPD (za pobraniem) 18
Dostępność Dostępny
EAN 6938994419338
Jeszcze lepsze osiągi

Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.




Liniowość pracy

Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.





Super lekki

Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.


 


Asymetryczne łożyska

W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.  


Świetne odprowadzenia ciepła

Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika. 
* Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory




Dwie różne płyty końcowe

Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.
Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road. 
Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.


 


Rozkładana konstrukcja

Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność
.

 


Płynnie regulowany timing

Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień. 

 


Wysoka jakość komponentów

Wykorzystanie wysokiej jakości rdzenia stojana, odpornego na wysoką temperaturę zwoju z czystej miedzi i  wirnika, najwyższej jakości łożysk o wysokiej sile i precyzji, a także pól lutowniczych z wysoką odpornością na prąd gwarantuje świetne osiągi i wytrzymałość.


Specyfikacja

Model: 30401106
KV: 9450
Zasilanie LiPo: 1S
Ilość zwojów: 3,5 T
Waga 163 g
Średnica 35,9 mm
Długość 51,2 mm
Długość wału 13,3 mm
Średnica wału 3,17 mm
Maksymalna moc 462 W
Prąd szczytowy 126 A
Timing 20 - 50
Wirnik Φ5-12,1
Zastosowanie 1:10 Modified Class, 1:12 Wyścigi On-Road 




 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie